Як була створена гра
Денежний поток
 

Перша гра Денежний поток побачила світ у 1993 році. Вона називалася Денежний поток 101 і була розроблена відомим бізнесменом та письменником Робертом Кійосакі. Коротко історія її створення така:

Одного разу Роберту Кійосакі, який став на той час популярним письменником книг і успішним бізнесменом, було запропоновано прочитати лекцію в місті Токіо (Японія). Після захоплюючої півторагодинної лекції, в якій розповідалося про фінансову грамотність, до нього підійшли два японці (чоловік і дружина) зі сльозами прозріння на очах і почали дякувати йому за ті безцінні знання та поради, які вони отримали. Обидва вони стверджували, що завдяки новим знанням, отриманим на лекції, вони зможуть змінити своє життя, мислитимуть як багаті люди, почнуть правильно розпоряджатися своїми коштами, регулярно їх інвестуватимуть, створюючи активи, замість того, щоб займатися накопиченням або ще гірше – розтратою на пасиви, та був ще й обслуговуванням цих пасивів. Кійосакі з радістю прийняв слова подяки від своїх земляків і відлетів назад до США.

 

Через два роки він знову опинився в Токіо і прочитав лекцію з грамотного управління своїми фінансами. Після виступу до нього знову підійшли два японці і стали обсипати його подякою за геніальні думки та безцінні знання, запевняючи, що він щойно “відкрив” їм очі і змінив їхнє життя – зробив їх щасливими та багатими! Ще б пак, адже тепер у них все буде зовсім інакше! Вони перестануть викидати гроші на пасиви, почнуть інвестувати кожну вільну копійку, створюючи джерела доходу, які не вимагають їхньої участі — інакше кажучи, створювати активи… Тут Кійосакі вразило дежавю — йому здалося, що десь колись він це вже чув… І він запитав у земляків, що розпинаються: «А хіба це не ви в цьому ж самому залі 2 роки тому говорили мені те саме?». На що чоловік із дружиною радісно вигукнули: «Ну, звісно ж ми!» — мабуть, радіючи з того, що Роберт їх запам’ятав. Однак сам Кійосакі не розділив їхньої радості і поцікавився: «Як змінилося ваше життя за минулі 2 роки? Чого ви досягли? Чому ви знову прийшли до мене на лекцію? Адже вона присвячена тій самій темі, що й два роки тому!»

 

І тут виявилося, що вдячним землякам похвалитися нічим … & nbsp; Адже абсолютно нічого з того, що вони хотіли зробити під враженням від лекції дворічної давності, вони не зробили. змусить їх діяти. У цей момент Кійосакі зрозумів, наскільки велика прірва між теорією та практикою, між лекціями та діяльністю, між прослуховуванням рекомендацій та набуттям конкретних практичних навичок, між розумінням істин та втіленням їх у реальності.

Роберт Кійосакі був дуже спантеличений, адже до цього моменту він не замислювався про результати його публічних виступів і книг – наскільки ефективний даний спосіб навчання, яке його ККД? Виявилося, що далеко не завжди чисто теоретичні знання та геніальні ідеї трансформуватимуться у практичні навички та конкретні дії. Кійосакі зрозумів, що переважно людям просто страшно почати діяти. Вони бояться ризикнути своїми грошима і вкласти їх у щось перспективне замість купівлі чергового автомобіля чи дивана. Людям вкрай важко уникнути стереотипів і нав’язаних шаблонів мислення, що вкорінилися в їхньому мозку, почати думати і чинити інакше, не так, як думають і живуть усі оточуючі.

 

Саме в цю мить Роберта Кійосакі осяяла ідея створення настільного «бізнес-тренажера», в якому обігравалися всі ті механізми і нюанси, про які він розповідає на лекціях. Цей тренажера міг би у захоплюючій ігровій формі перетворити теоретичні знання – на практично навички, дозволяв би обіграти свої майбутні фінансові стратегії без ризику для свого реального фінансового добробуту.

 

Кійосакі справедливо розсудив, що гра – найкращий спосіб захоплюючого проведення часу і, якщо поєднати його з ненав’язливим навчанням, – результати перевершать всі очікування. Ідея в тому, що гра нічого вам не говорить, не підказує, не дає поради — вона лише дає зворотний зв’язок, забезпечує вас миттєвими результатами як у разі правильних дій, так і у разі помилок. Прийняли правильне рішення – заробили. Протупили – втратили свої гроші. Думайте правильно – стрімко багатієте, мислите не правильно – животієте в злиднях. Ось і весь фокус! Ось так, радіючи своєму успіху та обпалюючись на своїх помилках, ви вчитеся самостійно мислити та приймати правильні рішення. Спочатку результатом вашого навчання будуть успішні дії на ігровому полі, а надалі цей успіх легко можна перенести в реальне життя. Адже все, що вам потрібно, просто продовжувати діяти так, як ви вже навчилися діяти на ігровому полі.

Так народилася гра Денежний поток або Cashflow!

На її створення пішло 2 роки. Перша версія називалася Денежний поток 101. Ця гра давала основи фінансової грамотності, дозволяла у захоплюючій ігровій формі навчити гравця правильному способу мислення та грамотному управлінню своїми фінансовими справами. Через 3 роки вийшла нова версія гри – Денежний поток 202, в якій Кійосакі приділив багато уваги ринку цінних паперів та навчив працювати з опціонами. Його ігри стали популярними по всьому світу, були перекладені багатьма мовами та подаються в багатьох країнах. Нині його ідею підхопили у Росії та Україні. Стали виходити нові і нові ігри – Денежний поток 303, 404, 505… А в 2013 році на нас чекає нова розробка — гра Денежний поток 606! Кожна нова версія не є заміною, покращенням чи продовженням попередньої версії, а присвячена своїй темі. Таким чином, на ринку успішно продаються одночасно всі версії гри! Всі ігри мають різні підназви та присвячені зовсім різним проблемним питанням бізнесу, інвестування та управління. Одні вчать створювати свої бізнеси, інші – керувати ними, треті – захищати їх від кризи тощо. Докладніше почитати про те, чого вчить кожна з цих ігор, можна у відповідних розділах на нашому сайті.